7.14.2013

FARGERIK BYTUR!

Nok en aktiv helg har passert ! Lørdag tok vi en liten tur til Haugesund sentrum og siden byens nye lekeplass ligger ved siden av vår favoritt cafè, ble det litt lek og moro der!
 
Hannah hadde på deg blusen som jeg sydde helga før! Den er fullt brukbar, men jeg ser hvor jeg må redigere ved neste prosjekt. En ting er sikkert, det vil bli mange flere bluser!
 
Til min skrekk og gru ødela jeg favorittshortsen fra MeMini. Den hang seg fast i selen da jeg skulle ta Hannah ut av bilsete. Det er så kjedelig når favoritter går i stykker! Det vil bli vanskelig å få tak i en ny!
 
Helgen har også vært god i forhold til ferdigstilling! Både mitt teppeprosjekt og fars terrasse prosjekt er ferdig! Det føles utrolig godt!




 
 
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar