7.01.2013

MADE BY ME!

Jeg skryter jo egentlig litt på meg nå når jeg skriver “Made by me”, for det gjelder jo kun shortsen! Strikkejakken er som nevnt tidligere arvet! Den blir brukt flittig brukt om dagen. Det er så gøy når et plagg jeg har hatt liggende endelig passer, og attpåtil kan brukes til mye forskjellig!
 Blusen har jeg handlet i en av favoritt butikkene på Etsy. -Kragen, -blomsterkragen eller -prestekragen, du får velge hva du vil kalle den, er bare å vende seg til. For den er og kommer til å komme i mange forskjellige varianter i fremover. Blusen er å få kjøpt i flere forskjelligefarger. Jeg gjorde en liten vri på den og klippet vekk blondekanten som var ytterst på kragen.
Blå og kanel-farge er en utrolig fin fargekombinasjon. De er ikke de mest tradisjonelle jente- fargene, men det gjør da ingenting om en jente bruker dem.  Bare se på Hannah, hun stråler jo i blått! Shortsen ble fin på og vi kommer til å bruke den mye! Den ble allikevel ikke helt som jeg hadde forestilt den. Jeg skal derfor sy en “andre utgave” i en annen farge.
 Lurer du hvordan jeg gikk frem da jeg sydde shortsen, følg med i morgen!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar