9.27.2013

Bodyen alle små jenter må ha!


Den etterlengtede fredagen er her. Etter en travel uke på jobb, lener jeg meg godt tilbake i sofaen og lar helgen synke inn.

I ettermiddag har vi vært i selskap til min fantastiske mamma som fyller år i dag! De små elsker disse selskapene når familien samles. Da er det kake og is og oppmerksomhet fra alle kanter. Mere kan de ikke drømme om.

I anledningen måtte jeg pynte lille jenta mi i noen av nyanskaffelsene. Jeg har gått og trippet og ventet på at mine favoritter bland høstvarer skulle komme i butikk! Marmar bodyen er en av disse. Modellen har vært her en stund, og jeg har vurdert den lenge. Det er en utrolig god følelse når klærne er enda finere på enn hva jeg har trodd! Jeg er helt forelsket i denne toppen!! Strikkeshortsen, strømpebuksene fra Lindex og luen er fra Poppy Rose passer perfekt sammen. Det bare måtte bli noen bra bilder!

Toppen kan kjøpes hos Min Lille Skatt.

Lurer du på oppskriften på shortsen er orginalen av gammel årgang. Jeg anbefaler derfor shortsen i Denstore gutte strikke boka med strikkede seler til!





7 kommentarer:

  1. Har jo fulgt deg på instagram ganske lenge nå, men ikke før i dag oppfattet at du har blogg:) Lagt meg tid som følger. For noen nydelige klær! Såesielt shortsen, den kunne gutten min hatt (desverre klarer jeg ikke strikke :()

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord! Hyggelig at du vil følge bloggen! :)

      Slett
  2. Og du fikk meg til å kjøpe bodyen (Y) Har den bare i leopard ... og det holder ikke :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg fikk lyst på den i leopard da jeg såg hvor fin den var på!:)

      Slett
  3. Hvilken str. har jenta di?

    Frida

    SvarSlett
    Svar
    1. Jenta mi har den i str 18 mnd /92. Bodyen er smal i fassongen, men god i lengden!

      Slett