9.17.2013

Sweetness and beauty i hver maske!

Etter noen dagers stillhet, kommer jeg tilbake

Dere som følger meg på instagram har gjerne fått med seg at jeg har vært på tur!

Turne var 40 års gaven til min kjære da han fylte år i august. Det er ikke like enkelt å finne en ny plass å reise til for min bereiste mann! Han/vi har vært en del i Sverige, men Stockholm var på hans " har ikke besøkt før lista". Turen gikk derfor til "Søta bror!"

Vi har hatt en alle tiders tur, og med meg hjem har jeg mange fine høst og vinterskatter til barnas garderobe. Jeg gleder meg sånn til å prøve på og vise frem.

Enn så lenge kan du kose deg med enda flere søte små, i fine strikkeklær! Denne gangen er de fra den franske designeren  Lilly Marthe Ebener knitwear. Du kan se mye fine strikk på siden hennes (Her) og facebook siden hennes.

Det er mange av plaggene hennes som treffer meg midt i hjertet! Jeg legger derfor med noen av favoritt antrekkene under bildene.

Jeg er helt forelsket i skjerfene med dusker i enden! Slike må jeg ha til ungene i vinter!! Det samme gjelder boble jakken, kragen på den røde kjolen.Ååå som jeg drømmer om en perfekt strikket tunika med slik krage!!

 Det så mye av vil ha - må ha bland disse strikkeklærne at jeg sitter her å holder meg fast i sofaen.Håper du liker det like godt som meg.



 

 
 

 

 
Til jentene:

 
Til Gutta (og jentene spørr du meg)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar