11.22.2013

Strikk til gutten en fredags kveld



Beklager at det har vært litt lite aktivitet her hos meg denne uka.

Forklaringen ligger i at jeg klarte å få samlet de fleste førjuls aktivitetene på en gang. Jeg er ikke så ofte på farte, så det var typisk at a ble samlet på en uke.  Jeg kan legge både julebord med jobb, date med kjæresten og ut å spise med venninner bak meg. Det har vært travelt, men svært hyggelig.

Jeg håper å komme sterkere tilbake i løpet av helgen. Jeg starter med et innlegg inspirert av fantastiske Hambro and Miller, som jeg viste forrigelørdag.

Resten av helgen kan jeg love litt mer jule inspirerte antrekk. Det er snart på tide å få finklærne i hus og jeg deler gjerne mine favoritter!

Under har Jonas på seg stripet rillejakke med utgangspunktet i denne oppskriften, men med ragland felling i stede.  Den camel fargede chiosen er fra Cubus. Fargene er fantastiske samme, og jeg er helt forelseket i den støvede blå.
Heldigvis vil vi se mye til den fremover!





 

1 kommentar: