1.25.2014

Gode kjøp til ei lita jente hos Hennes & Mauritz


De som følger meg på instagram har fått med seg at jeg var en tur innom H&M her i uka. Det har lenge vært “tørke” for noe fint der, men denne gangen fikk jeg med meg et par gode kjøp.
Etter hva jeg har sett har ikke klærne rukket å komme i nettbutikken enda! Men når de kommer legger jeg til en link.
Lørdagen har vært vindfull som resten av januar. Det går knapt an å gå utenfor døra. Det blir derfor mye innetid og det er utfordrende nok med to små unger. En tur på biblioteket, besøk hos oldemor og ikke minst kinotur for å se den nye Karsten og Petra filmen hjelper på.
Hannah har på seg den hvite favoritt jakken vår Jeg har faktisk kommet over et lignende mønster i en Dalegarn katalog, modell 247 ser veldig lik ut bare at vi har knapper helt ned Lua er strikket etter oppskrift fra katalog 263 Lille lerke, mod 26311. Modellen er noe forstørret, siden den som de fleste andre kyser kun går til 1 år. 
Skjørtet som stadig er like fantastisk ble kjøpt for 40 kr da jeg var i Stockholm i høst.
Strømpebuksa i ull er fra Cubus og skoene fra H&M.
Til slutt er det blusen som jeg er rett og slett litt forelsket i ! Den har lengde som en tunika og gjør den derfor like fin til å ha inni skjørt, som alene med en bloomer/bleieshorts til.
Løp og kjøp!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar