2.10.2014

Nettbutikk til jentene


Det har vært litt lite aktivitet i bloggen min på starten av det nye året. Årsaken er at det har vært svært hektisk på min kant, samt jeg har vært nødt å prioritere andre prosjekter.

Den siste uken har vi tilbrakt noen herlige dager i solskinn på Gran Canaria! Det har vært en vitamininnsprøyting. Med meg hjem har jeg ett lass av fine bilder i deilige sommerklær. Så gled dere!

Enn så lenge kan jeg inspirere ved hjelp av bilder fra nettbutikken jujubunnyshop. Dette er en herlig samling av klær på en og samme plass. Butikken sender til Norge ved forespørsel.

Håper dere liker de fine bildene og klærne like godt som meg. Her er det mye som frister!







 

2 kommentarer:

  1. Håper dere har hatt noen gode dager på Gran Canaria, vi var selv to uker i januar for å få noen solstråls dager. Jeg var ikke klar over at Tocoto Vintage hadde butikk på øyene, noe de visstnok har i Las Palmas(...til neste gang ;-)

    Også vil jeg si tusen takk for tips på jenteklær siden - de hadde utrolig mye flott. Jeg blir nok å kjøpe litt til jenta der, og gleden var stor når jeg kom over en bluse i sort. Hurra hurra :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du likte butikken SN! Jeg sjekket opp Tocoto Vintage før jeg reiste, men klarte ikke å finne ut hvor butikken var!:(

      Slett