2.12.2014

Vårnyheter fra FUB


Vi er tilbake etter en herlig ferieuke.  Jeg har allerede nevnt at turen gikk til Gran Canaria, hvor vi for første gang har ferierte i leilighet. Dette var en hit for oss og blir garantert løsningen vi vil gå for når vi skal ut å reise i fremtiden.

I en leilighet har barna stor tumleplass, vi  sitter og spise i rolige omgivelser og de få mat som minner om den de spiser hjemme.  Som en ekstra bonus sitter jeg her og er så godt som ferdig med utpakkinga og har knapt et klesplagg å vaske.  Noe som er helt fantastisk siden det var rett på jobb igjen i dag.

Etter mye sommer og sol, var det kaldt å komme hjem igjen! Fordi  om varmen gjorde godt, kjenner jeg og at den har skapt enda større lengsel mot mere!
Det er derfor en plaster på såret at det i disse dager dukker opp fine vår/sommernyheter i butikkene.

Under ser du mine favoritter fra FUB.  Danskene bak merket er alltid like flinke til å skape klassiske og fine barneklær. Jeg berømmer dem spesielt i deres fargevalg og kombinasjoner. Jeg elsker kombinasjonen av offwhite/ dueblå – gul, hvit/grå og ikke minst den fine grønn fargen!
Markus og Molly venter en stor levering av FUB klær i løpet av neste uke! Jeg gleder meg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar