4.04.2014

Hipp hurra for Ministrikk.no


I dag er en fin dag for oss strikkeglade! Det har kommet en ny strikkeside på nett til de små! På side Ministikk.no skal det komme en oppskrift i måneden frem til august. Gratulasjoner til strikkedronninga Charlott Pettersen for god idé og lansering!

Vi har tjuvstartet litt da vi var så heldige å få prøve ut oppskrifta. Svigermor har strikket den i deilig ull/bomull fra Lille Lerke. Vår versjon er i samme farge som "orgnalen", men den har gullknapper. Playsuiten ble superfin og min lille "guttejente" trer godt inn i rollen som liten matros. Dette blir klart en sommerfavoritt her hos oss!

Toppen som er en body er fra Kappahl og matroslua fra Okker - Gokkers ss13 kolleksjon. Hatten som var en av mine favoritter til Jonas i fjor, passer nå bedre til lillesøster i år. Men jeg har store planer om å fornye den til storebror med årets modell som er i sag hos Min lille skatt. Knestrømpene er fra Lacoqueta og skoene fra Bisgaard.

Her ligger det an til en aktiv helg for store og små! Forhåpentlig blir det tid til et knips og to av vårnyheten som ligger å venter i skapet.










7 kommentarer:

  1. Super søt!! Har nettopp vært inne å klikket meg oppskriften:-) Nå må det bare handles inn garn.

    Klem Agnes

    PS Tusen takk for en super inspirerende blogg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Agnes! Ja, strikk drakten! Jeg er helt forelsket i den!:)

      Slett
  2. Hun er helt nydelig i den!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Loop! Nydelig kyse! Den må vi ha!:)

      Slett
  3. Svar
    1. Takk for det Lillian! Denne er jo super til gutten!:)

      Slett
  4. Mulighet for å kjøpe oppskriften?:)

    SvarSlett