4.02.2014

Strikkelua du blir hekta på fra Dover and Madden


Etter hvert som jeg har strikket på meg litt selvtillit har jeg endelig klart å strikke favoritt lua fra Dover and Madden. Jeg må si jeg er litt stolt!

Damen som driver Etsy butikken og håndarbeidsbloggen er fra Australia og er litt av en lue designer. Jeg har hatt et innlegg om hennes design tidligere (seher).

Lua er faktisk ett av det mest morsomste strikkeprosjektene jeg har strikket. Du lager en og er hektet. Jeg kan anbefale den på det varmeste. Oppskriften somkan kjøpes på Etsy er oversiktlig og enkel, selv om den er på engelsk Jeg klør i fingrene til å begynne på neste farge.

Denne gang brukte jeg Pickles ekstra fin Merino i farge pudder. Da akkurat litt mere enn ett nøste slik at jeg blir nødt å lage noe matchende av restene.

Hannah har på seg vårdress fra Mini a ture. Denne er nå i bruk på fjerde sesong(den ble kjøpt da Jonas var 1 år) Denne dressen har vært utrolig god, men da som en hjemme dress. I barnehagen har vi andre typer.
Det er herlig når barna endelig kan ha litt mindre klær på seg. Vi storkoser oss i det fine vårværet og ønsker at det aldri tar slutt!





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar