5.04.2014

Et strikkeskjørt gatelangs i Paris

Jeg har hatt noen fine dager i Paris sammen med min kjære mor. Turen var fjorårets hyggelige julegave fra våre menn. Kan tro det var godt med litt tid med min mor. 

Vi har vandret rundt i romantiske omgivelser og hatt hyggelige pauser på fortaus kafeer. Vi har tittet på severdigheter og vi har shoppet.

Vi var noe uheldige med 1. Mai, som viste seg å være en offentlig høytidsdag i Frankrike også. Det ble en dag med øsende pøsende regn og stengte butikker og museer.

Godt var det da at strikketøyet var med i veska. Strutteskjørtet fra boken "Strikk til smårollinger" ble ferdigstilt og jeg måtte derfor forevige dets vandring igjennom Paris gater


Giveawayen med Kidså er nå stoppet og jeg trekker straks en vinner. Takk til dem som deltok. 

Vinneren vil bli annonsert i bloggen i morgen kveld!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar